pátek 8. července 2011

Věra Špinarová - Jednoho dne se vrátíš + originál Mireille Mathieu sings

Tuhle písničku mám ráda od té doby, co jsem poprvé viděla film Tenkrát na západě. V české verzi ji krásně nazpívala Věra Špinarová.

Původní název: Un jour tu reviendras
Autoři: hudba: Ennio Morricone
původní text: Maria Travis
český text: Zbyšek Malý

Poznámka: Dík motorkářovi Kavcovi!



Věra Špinarová - Jednoho dne se vrátíš


Den se v růži skryl
a z růže vůni bral,
tím jsi dlouho žil
a kráse přísahal

Mám už v tváři sníh,
to léta můžou být,
s prázdnem slůvek tvých
chci sotva v písních znít

To víš, že zůstanou,
jak loukám tváře kvést
Dál v knihách všech zázraků
mou písní zníš dál

To víš, že půjdem k nám,
jak cestám zbývá jít
Též dveřím, co zívají
jak náruč toužení,
já dlaň tvou stále znám

To víš, sny zůstanou
a možná může nás hřát,
zas dál pár slůvek tvých,
když poznáš stůl a nůž

To s příliš krásnou lží
se loučit náleží,
vítej k nám
Vítej k nám

Ten stůl tu máš,
už náruč znáš,
jak chutná prázdná číš,
přijď zas k nám, ať sám už víš
jak ve dvou dá se žít
Až přijdeš zpátky k nám





Doplnění červenec 2011:


Mireille Mathieu sings the theme of Once upon a time in the west in french by Ennio Morricone





2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Jednoho dne se vrátíš
Původní název: Un jour tu reviendras
Vyšťoural jsem pro motorkářku :-)
Autoři:
hudba: Ennio Morricone
původní text: Maria Travis
český text: Zbyšek Malý

Věra Špinarová a Ostravský rozhlasový orchestr (řídí Pavel Staněk)
První vydání: SP 1143 2261 - Supraphon, ČSSR, 1979

J. řekl(a)...

No paráda, děkuju moc! Jitka